mandag 4. juli 2011

Nytt videokamera bestillt

Nå har jeg bestillt meg nytt videokamera for å filme når jeg er på havet og fisker og da særlig når jeg får kveite. Håper på å slå rekorden min på 33 kg i år, og da er det kjekt å ha det på film. Det gamle kameraet mitt har jo ganske grei kvalitet, men alt for dårlig vidvinkel så jeg får ikke med meg alt som skjer - spesiellt siden jeg som regel er alene og må ha kameraet stående på stativ.
Kameraet jeg har bestill er er GoPro HD Helmet Hero som jeg har bestillt fra cdon.no
Kameraet har opp til 170 grader vidvinkel, vanntett kamerahus og kan filme med HD kvalitet. Det følger med flere forskjellige festeanordninger, og kan bestilles enda flere typer hvis man ønsker.
Nå gleder jeg meg bare til kameraet kommer!
For de som er interesserte så ligger filmklipp av noen av mine kveitefangster på youtube her.

Ingen kommentarer: