fredag 3. oktober 2008

Uheldig på sykkelen..


Var litt uheldig i dag når jeg var å syklet med hunden min Balto. Han er en alaskan husky på snart 2 år. Han elsker å sykle og gir alltid alt når vi er ute.
Vi skulle gi på litt eksta og jeg reiste meg på sykkelen for å klare å holde følge med Balto, da hoppet kjedet av samtidig som jeg hadde fullt trøkk på pedalene. Jeg kom ut av balanse mens Balto dro for fullt, og det var nødt til å ende med katastrofe..
4-5 sting over øyet, lett hjernerystelse og en saftig blåveis ble resultatet.
Hjelm?? hva er det? Jeg hadde jo lue på hodet..

2 kommentarer:

Trond Ivar sa...

hei
Dæven du så vakker ut med blod og elendighet, men æ e no mest bekymret for han Balto. E han i live??

-trond

Freddy sa...

Jada, Balto e i kjempeform. Så litt skremt ut akkurat når det skjedde stakkar. Han skjønte sikkert ikkje ka det va som skjedde.