onsdag 4. februar 2009

ikkje no igjen...


I dag da jeg kom hjem fra jobb så kjente jeg den umiskjennelige lukten av spy og bæsj med en gang jeg åpnet døra hjemme.
Balto, vår Alaska Husky har spist noe han ikke burde spist og har spydd og bæsjet ut buret som han ligger i mens vi er på jobb.
Det sier seg selv at både han og buret er utgriset så det eneste å gjøre er å dra buret ut på trappa før jeg slipper han ut så ikke jeg får fotspor av griseriet inne i huset.
Så er det bare å finne frem hageslangen å spyle buret (i 10 minusgrader) for å få det rent og dusje Balto etter han har fått av seg det verste ute i snøen.
Balto som blir kalt "Balto - verdens ivrigste hund" av min kollega og tur kompis Trond er ikke så ivrig resten av kvelden, men ligger for det meste sammenkrøllet og slapper av.
Aldri så galt at det ikke er godt for noe...

Ingen kommentarer: