fredag 6. februar 2009

Kommer ikke sommeren snart??

Utrolig hvor sakte tiden går når man ønsker den gikk fortere, og hvor fort tiden går når man skulle ønske at man hadde bedre tid.
Heldigvis så blir dagene lysere og lysere for hver dag som går og båten min en Yamarin 5810 skjærgårdsjeep står bare å venter på at jeg skal ta den ut og sette den på vannet.
I år så satser jeg på ny kveite rekord, den største jeg fikk i fjor var ca 21 kg men i år skal det bli større.
Jeg vet at det er tatt kveite på nesten 200 kg på stang i Tromsø området men jeg skal være fornøyd bare jeg får større enn den i fjor.
Jeg har aldri fått kveite før i fjor, men nå vet jeg både hvor den er og hvordan jeg skal ta den så nå skal ikke kveita på yttersia føle seg trygg.
Vinteren har jeg benyttet til å fikse litt på båten, jeg har byttet styresnekke, vaier, heist opp motoren ett hakk på hekken og satt på nytt bensinfilter med mulighet for avtapping av eventuell kondens. Har også ryddet litt opp i en ledningsvase som befant seg under styrekonsollen og bare var i veien.
Nå gjenstår bare at sommeren kan komme for jeg er klar som bare det..

Ingen kommentarer: