tirsdag 19. mai 2009

Nydelig tur i dag.

I dag har det vært nydelig vær hele dagen, så jeg bestemte meg for å dra på fisketur etter jobb.
Det var litt vind når jeg dro ut, men etter en times tid så spaknet vinden og sjøen ble blikk stille. Sola skinte så det så nesten ut som et postkort. Kjente etterhvert også at jeg kanskje burde smurt litt solkrem i ansiktet før jeg dro..
Slik som været har vært i dag så skulle jeg ønske jeg hadde fri på jobb i morgen slik at jeg kunne fisket hele natta, men får heller ta det en annen gang.
Glemte å ta med fotoapparatet så jeg fikk ikke tatt noen bilder i dag, tror det kunne blitt virkelig fine bilder.
Hadde egentlig tenkt å fiske litt flyndre, men den ville ikke bite i dag så jeg prøvde meg heller på torsken. Fikk masse småtorsk, men kastet alle ut igjen bortsett fra den største som var ca 2 kg.
Håper været holder seg til helga, da har jeg fri :)
PS. Har jeg nevnt at du kan kjøpe råstilige t-skjorter her?

Ingen kommentarer: