torsdag 30. juli 2009

Sammendrag siste uke

Vi har vært veldig heldige med været her i Tromsø de siste ukene og siden jeg har hatt ferie så har det jo blitt en del fisking i godværet.
Blir mye å skrive, men her er noe av bildene og filmklippene jeg har tatt.
Klikk på bildene hvis du ønsker større bilder.

Først noen bilder tatt fra området rundt Bjørnøya:












Bålkos på Gjøssøya



Her er et bilde fra turen ut til Sommargøy helga på Sommarøy


Natt på Sommarøy


Morgen i Bårdsvika


Kveldsol i Kaldfjord


Sola går ned i havet






Her mister jeg storkveita

Her mister jeg en til

Men her slipper den ikke unna

Får bare håpe været holder seg like bra resten av ferien min, men man vet jo hvor man bor og må bare nyte godværet mens det er her.

1 kommentar:

Rune A Karlsen (Bildebloggen) sa...

Her var den mange flotte bilder, solnedgangbildene stiller i egen klasse med farger og motivsammensetting, nydelig landskap der :)