torsdag 4. juni 2009

Da er jighead'ene kommet

Som noen av dere vet så bestillte jeg 2 stk Giant jighead fra Chr Baardsen & søn forrige uke for å fiske kveite. I dag kom de endelig.
Nå håper jeg bare at småseien er kommet i Kaldfjorden så jeg kan fiske meg litt agn først for å få testet de.
Hvis været er bra i morgen så regner jeg med at jeg blir å dra ut på havet på formiddagen etter jeg er kommet fra nattevakt. Må bare få 2-3 timer søvn først.
Hvis dere får lyst å prøve disse så må dere være obs på at de kommer umontert uten kroker, det er kun selve hodet så man må selv ha kroker å montere på de.
Jeg har tatt bilder av mine så dere ser hvordan de blir.
(klikk på bildene for større bilder)


Med to stk treblekroker så tror jeg nok kveita blir å sitte godt når den biter på.




Ingen kommentarer: