onsdag 4. mars 2009

På skitur med Balto

I dag var jeg på årets første skitur, eller det er vel mer riktig å si tiårets første skitur ettersom jeg ikke har hatt ski på beina siden midten av 90 tallet en gang.
Da var vi på guttetur i Levi i Finland, og uten å gå inn på detaljer så ble det vel mer festing enn skigåing. Da hadde vi slalåmski på beina, ikke langrennski.
Langrennski eller fjellski har jeg vel ikke hatt på beina mine siden jeg hadde NATO planker på beina i forsvaret for snart 20 år siden.

I dag var det kjempeflott vær, sola skinte og vindstille så da tok jeg med Balto og dro på en liten tur. Balto synes det er kjempemoro å være på tur, og får han i tillegg trekke så storkoser han seg. Balto er jo Alaska Huskey, og de er jo bygd for nettopp en ting og det er trekking, jo lengre og tyngre jo bedre.
Ettersom Balto er så ivrig å trekke så er det vanskelig å få tatt fine bilder, det er nesten umulig å få han til å stå i ro mer enn 2 sekunder.
Vi klarte nå til slutt å få tatt et par bilder og de kan dere se her

Ingen kommentarer: